Splošni pogoji

Splošni pogoji

SPLOŠNO
Naročniki ponudnikovih storitev se morajo strinjati s spodaj navedenimi pogoji oziroma členi. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb spodaj navedenih členov brez predhodnega obvestila. Spremembe o pogojih poslovanja bodo v vsakem trenutku dostopne na naši spletni strani, naročnikov ne bomo o tem posebej obveščali. Naročnike bomo o vseh spremembah splošnih pogojev obveščali samo preko naše spletne strani www.moja-dekliscina.si in ne preko ostalih metod obveščanja.
V primeru spremembe določenih členov Splošnih pogojev poslovanja, bo sprememba razvidna z datumsko oznako izvedbe spremembe na dnu Splošnih pogojev, ter z oznako člena, ki je bil spremenjen. Občasno posodobimo člene o pogojih poslovanja in ko to storimo, tudi ustrezno spremenimo datum zadnje spremembe. V primeru, da nadaljujete z uporabo naših storitev, se sklepa, da v celoti razumete in se strinjate s spremembami.

Splošni pogoji poslovanja v spletni trgovini Moja dekliščina so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podatki:

Pink Pika grafično in spletno oblikovanje, Andreja Korošec s.p.
Kovor, Cesta na Hudo 38
4290 Tržič
Elektronska pošta: info@moja-dekliscina.si

CENE
Vse cene v spletni trgovini  so navedene v evrih (EUR), so končne cene – DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV) in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene in popusti veljajo v trenutku oddaje naročila. Rok veljavnosti akcijskih ponudb je lahko časovno omejen in je posebej označen na vidnem mestu v naši spletni trgovini.

PONUDBA ARTIKLOV
Ponudba artiklov se v spletni trgovini redno osvežuje in dopolnjuje. V primeru, da artikla ni na zalogi, uporabnika o tem nemudoma obvestimo. Cene so predstavljene kot spletne cena. To je cena, ki velja za nakup preko spleta, v primeru 100% plačila z nakazilom na transakcijski račun.

PROMOCIJSKE KODE
Občasno preko komunikacijskih kanalov (Facebook, Instagram) posredujemo promocijsko kodo. Ta prinaša različne ugodnosti kot so popusti ali brezplačna poštnina. Promocijska koda je časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se jo z vnosom pri zaključku naročila. Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

NAROČANJE
Naročila lahko oddate preko interneta vsak dan od 0.00 do 24.00 ure. V primeru posebnih želja nam lahko pošljete elektronsko sporočilo na info@moja-dekliscina.si. Nekateri izdelki v spletni trgovini so personalizirani, maksimalen čas za odpošiljanje teh izdelkov je 5 delovnih dni. V primeru, da ob naročilu izdelka ni na zalogi oz. potrebujemo za odpošiljanje več časa, vas o tem predhodno obvestimo preko elektronskega sporočila.

Ko odpošljemo naročilo boste prejeli potrditev na vaš elektronski naslov.

PLAČILO IN DOSTAVA
Vsi izdelki v spletni trgovini so personalizirani, maksimalen čas za odpošiljanje izdelkov je 5 delovnih dni. V primeru, da ob naročilu izdelka ni na zalogi oz. potrebujemo za odpošiljanje več časa, vas o tem predhodno obvestimo preko elektronskega sporočila.

Plačilo
– po predračunu
– kreditna kartica (stripe)
– PayPal

 

Poštnina
Vse izdelke pošiljamo preko Pošte Slovenije, in sicer priporočeno. Cena za tovrstno storitev je 2,5 €.

PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina in blog Moja dekliščina in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

PRITOŽBE IN SPORI
Moja dekliščina se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek elektronskega naslova info@moja-dekliscina.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Moja dekliščina bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka. Moja dekliščina se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Moja dekliščina prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika

Shopping Cart